Logo
tel. Po-Pá 10.00 - 18.00 hod.
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
VZORKOVNA A VÝDEJNÍ MÍSTO

Starokolínská 83,
Kutná Hora  284 01


  Provozní doba:

 OTEVŘENO

od 20.7.2023 do konce února -

jen dle tel. domluvy 

775 254 707

 (objednávky z eshopu - vždy zákazníka informujeme a

domluvíme čas vyzvednutí, který vyhovuje zákazníkovi)

 

 

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, QR platba, Equa Bank, Bitcoin

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
  3. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

V případě reklamace, postupujte dle popisu níže:

  1. Kontaktujte prodávajícího a informujte ho o závadě na tel. 775 254 707 nebo elektronicky na info@zahrada-kh.cz .Prodávající vás bude informovat o dalším postupu.

  2. Zašlete výrobek na adresu - "KONTAKT". Přeprava je hrazena stranou kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

  4. Vadné zboží bude vyměněno,opraveno nebo bude vrácena kupní cena.

  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

  10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.



Kde nás najdete

Starokolínská 83

Kutná Hora - Malín 284 01

Otevřeno:  Kdykoliv po dohodě

Kontakty
Logo
tel. Po-Pá 10.00 - 18.00 hod.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz