S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

DŮLEŽITÉ

arr3OTEVŘELI JSME VZORKOVNUVíce info zde .... arr3DOPRAVAZboží zasíláme pouze  po ČR. Mimo území ČR zboží neexpedujeme ani do SK....

KONTAKTY

Štěpánka PUCHÝŘOVÁ
Sv. Vojtěcha 142,284 01 Kutná Hora
IČ:74849778,DIČ:CZ7562210832
tel: 775 254 707
info@zahrada-kh.cz
www.zahrada-kh.cz
www.zahradninabytek-kh.cz

» REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

V případě reklamace, postupujte dle popisu níže:

  1. Kontaktujte prodávajícího a informujte ho o závadě na tel. 775 254 707 nebo elektronicky na info@zahrada-kh.cz .Prodávající vás bude informovat o dalším postupu.

  2. Zašlete výrobek na adresu - "KONTAKT". Přeprava je hrazena stranou kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

  4. Vadné zboží bude vyměněno,opraveno nebo bude vrácena kupní cena.

  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

  10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně telefonicky. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.